DADA.BG -  Microsoft обучение и сертификат | Cisco курсове | IT курс

DADA.BG е най-големият, базиран в София доставчик на присъствени и дистанционни IT обучения. Изберете своя Microsoft курс и вземете сертификат

Сървър Десктоп База данни Разработчици Приложения

Обучение 20688D

Supporting Windows 8.1

Метод на провеждане: Присъствен

Продължителност: 5 дни

Обща информация

Придобиите знанията и уменията, които са Ви необходими, за да сте в състояние да поддържате Windows 8.1 Операционна система и Windows Server 2012 R2 мрежова среда. Това обучение е предназначено за ИТ специалисти, които имат опит с Windows устройства и които работят като Windows Enterprise Desktop Support техници (EDSTs) в Tier 2 среда. Чрез това, водено от инструктор, 5 дневно официлано Microsoft обучение, включващо богат набор от практически обучения, Вие ще се научите как да използвате ключовите компоненти на Windows при отстраняване на неизправности в системата. Как да идентифицирате и разрешавате проблеми с мрежи, Windows Store приложения, сигурност, групова политика, Internet Explorer, Отдалечен достъп и поддръжка на мобилни устройства.

Това обучение използва нови версии на Desktop Optimization Package (MDOP), Application Compatibility Toolkit (ACT), Windows Performance Toolkit (WPT), Microsoft Message Analyzer и е първото обучение, което използва популярния Sysinternals инструмент, както и много други инструменти. Това обучение помага на кандидатите да се подготвят за изпит 70-688, MCSA: Supporting Windows 8.1.

За кого е предназначено обучението

Това обучение е предназначено Enterprise Device Support техници, които предлагат второ ниво (Tier 2) на поддръжка за потребители, които използват компютри и устройства под Windows в средни до големи организации и са част от Windows домейн. Enterprise Device Support техниците са опитни ИТ специалисти, които се фокусират върху широк спектър от техничски въпроси за системи, устройства, облачни услуги, приложения, мрежи, използващи Windows операционна система, както и хардуерна поддръжка. Основни отговорности включват, решаване на технически проблеми свързани с:

  • Windows инсталация, миграция, активиране, изпълнение и профили;
  • Настройки и синфронизиране на устройството;
  • Локален и отдалечен достъп;
  • Достъп до приложения;
  • Достъп до данни и принтери;
  • Удостоверяване;
  • Възстановяване на операционната система и данни.

Техниците трябва да съчетават умения за решаване на проблеми и вземане на решения, както и да разбират из основи бизнес средата. Те вземат предвид всички бизнес и технически изисквания и ограничения, на базата на които изграждат логически подход към ситуацията. Enterprise Device Support техниците носят основната отговорност за поддръжка на компютри и устройства, инсталиране и тестване на приложения, както и извършване на необходимите промени.

Това обучение подготвя студентите за изпит 70-688.

При завършване на обучението

След завършването на това обучение, участниците в него ще могат да:

  • описват процеса за решаване на различни проблеми, възникнали при работата с Windows 8.1;
  • отстраняват проблеми със стартирането на операционната система;
  • разрешават проблеми, свързани с хардуерни истройства и драйвери;
  • отстраняват проблеми дистанционно;
  • отстраняват проблеми, свързани с мрежовата връзка;
  • отстраняват възникнали проблеми при конфигурация;
  • отстраняват проблеми, свързани с клиентски настройки;
  • oтстраняват проблеми при невъзможност за отдалечено свързване;
  • отсраняват проблеми, свързани с достъпа до данните на компютри, които са част от домейна;
  • отсраняват проблеми, свързани с инсталирането на приложения;
  • възсрановяват windows 8.1 компютър.

Предварителни изисквания за участие в обучението

Преди да вземат участие в това обучение, участниците трябва да имат:

  • основни познания, включващи Transmission Control Protocol /Internet Protocol (TCP/IP), User Datagram Protocol (UDP), and Domain Name System (DNS);
  • познания за Microsoft Active Directory Domain (AD DS) услугите и управление на AD DS;
  • познания за компонентите на Public Key Infrastructure (PKI) и основни познания за Active Directory Certificate Services (AD CS);
  • основни познания за Microsoft Windows Client;
  • основни познания за работа с Microsoft Office 2013 или Microsoft Office 2010;
  • познания за компонентите на Windows Automated Installation Kit (WAIK), включително Windows PE, Windows SIM, VAMT, ImageX, USMT и DISM.

Брошура

Supporting Windows 8.1

Искате да научите повече ? Пишете ни на sales@asap.bg или се обадете на телефон: 02/4475 111.