DADA.BG -  Microsoft обучение и сертификат | Cisco курсове | IT курс

DADA.BG е най-големият, базиран в София доставчик на присъствени и дистанционни IT обучения. Изберете своя Microsoft курс и вземете сертификат

Сървър Десктоп База данни Разработчици Приложения

Обучение 6293А

Troubleshooting and Supporting Windows 7 in the Enterprise

Метод на провеждане: Присъствен

Продължителност: 3 дни

Обща информация

Това 3-дневно, водено от преподавател обучение, е предназначено за ИТ специалисти, които имат опит с Windows XP и Windows Vista, които работят като Enterprise Desktop Support техници в Tier 2 support environments. Целта на обучението е да научи тези хора как да поддържат Windows 7 операционна система и да разрешават troubleshooting проблеми в Windows 7 и Windows Server 2008 R2 мрежова среда.

Това обучение ще помогне на участниците в него да се подготвят за 70-685.

За кого е предназначено обучението

  • Enterprise Desktop Support техници (EDSTs), втора фаза на поддръжка;
  • Desktop Support техници.

EDSTs са опитни специалисти по информационни технологии, чиято работа се съсредоточава върху широк спектър от десктоп операционни системи, десктоп приложения, мобилни устройства, мрежи и хардуер. Те имат технически опит, опит в разрешаването на проблеми и вземането на решения. Освен това, трябва добре да разбират своята бизнес и техническа среда, за да разрешават бързо казусите, възникнали във връзка с поддръжката.

EDSTs са отговорни за поддръжката на PC десктопи, инсталирането и тестването на line-of-business приложения на компютрите на крайните потребители и физически правят промени в потребителски настолни компютри.

EDSTs са използвали предишна версия на Microsoft Windows desktop операционни системи и имат опит с Microsoft Windows Server операционни системи. Професията им изисква от тях да бъдат в крак с новите версии и обновления на технологиите. Те използват EMS/PowerShell скриптове за рутинни задачи и операции. EDSTs вършат повечето задачи по управление на сървъра дистанционно, използвайки Terminal Server или други административни инструменти, инсталирани на техните локални работни станции.

При завършване на обучението

След завършването на това обучение, участниците в него ще могат да:

  • Описват процеса по установяване и употреба на методологията за отстраняване на проблеми и дефинират отговорностите и задълженията на EDST;
  • Отстраняват проблеми по стартирането на компютър, работещ под Windows 7;
  • Отстраняват проблеми по клиентската конфигурация и по прилагането на правилата за Group Policy;
  • Отстраняват проблеми по хардуерни устройства и проблеми по работата;
  • Отстраняват проблеми по връзката с мрежата;
  • Отстраняват проблеми по отдалеченото свързване;
  • Отстраняват проблеми по входа на потребители и достъпа до ресурси;
  • Отстраняват проблеми по системата за сигурност като Encrypting File Systems (EFS) BitLocker Drive Encryption и file permissions;
  • Отстраняват проблеми по операционната система и приложенията.

Предварителни изисквания за участие в обучението

Освен споменатия професионален опит, участниците в обучението трябва да имат следните технически познания:

  • Основи на мрежите, включително: TCP/IP/User Datagram Protocol (UDP), Domain Name System (DNS);
  • Microsoft Active Directory – принципи и управление;
  • Основи наMicrosoft Windows Server 2008;
  • Основи на Microsoft Windows Client;
  • Основни технически познания за използването на Microsoft Office 2010 или Microsoft Office 2007;
  • Участие в обученията 6292A: Installing and Configuring Windows 7 Client и 6420B: Fundamentals of Windows Server 2008 или еквивалентни на тях познания.

Брошура

Troubleshooting and Supporting Windows 7 in the Enterprise

Искате да научите повече ? Пишете ни на sales@asap.bg или се обадете на телефон: 02/4475 111.